Így vitte hírünket Európában az IBUSZ
Az IBUSZ-nak története kezdetétől fogva nem csupán feladata, de kötelessége is volt tájékoztatni a közönséget Magyarország turisztikai lehetőségeiről.
Az IBUSZ-nak története kezdetétől fogva nem csupán feladata, de kötelessége is volt tájékoztatni a közönséget Magyarország turisztikai lehetőségeiről.
120 éve a turizmus szolgálatában – Boldog születésnapot, IBUSZ!
Ha éppen nem világháborúk pusztítottak, elődeink is felkerekedtek, és felfedezték – elsősorban Európa – kulturális és természeti kincseit.
Hangolódjunk mi is a „nagy utazásra”, helyezzük magunkat kényelmes bőrfotelbe és lapozzuk fel az IBUSZ-magazin 1927 és 1937 között kiadott lapszámait.
Idén 120 éves az IBUSZ, a magyar idegenforgalmi piac egyik legismertebb szereplője.
Az 1945 utáni években az IBUSZ-nak köszönhetően kialakult országimázs turisták százezreit vonzotta hazánkba.
Az idén 120 éves IBUSZ több logót is használt hosszú története során, az alábbiakban ezeket mutatjuk be.
„A franciák azt mondják, hogy »elutazni annyi, mint meghalni egy kicsit«. Ezt sohasem hittem, mert szeretek utazni [...].
Hova és hogyan? Az előbbi kérdést kitörő lelkesedéssel, az utóbbit gyakran mély sóhajok közepette válaszolták meg az elmúlt évszázadok utazói.
Bár a csillagokig még az IBUSZ-szal sem juthattak el az utasok, a vállalatot így is bátran sorolhatjuk a 20. század legnagyobb magyar „rekordereihez”.
Többhetes gyógyüdülés, lovaglás a Hortobágyon, víkendezés a Balatonon – a 20. század hajnalán aki tehette, útnak indult.